Header ♡

Header ♡

lördag 30 mars 2013

I want to go home!!(:

Hey Whatzuuup?
På Torsdag kom vi då hit till Syöte, efter en ca. 9 timmars bilfärd.. :S
Då var det mest chilling and stuff like that..
På fredag, var det väckning klockan 7.00 eftersom att vi skulle starta till skidtävlingarna klockan 9.00, allt skulle packas och äta morgonmål. Klockan 9.00 var det start diit, och klockan 9.40 var vi på plats.
På Fredag skidade jag 3km, det var 20 stycken anmälda i min klass ( F14 ) men dok skidade bara 17.
Jag fick nöja mig med en 11 plats, vilket var helt okej, men är endå inte nöjd-,- Och Sandra från vår skidförening fick en 3:dje plats, vilket är superbra!
Idag, vaknade jag ca. 8.00 och åt morgonmål, packade skidväskan, klädde på mig and stuff like that!
Idag hade vi dok sprint, vilket betyder att det är en betydligt kortare sträcka man skall skida, och därför skidade jag 1km, det slutade med en 7:nde placering för mig och en superbra 1:sta placering för Sandra!
Nu har jag då bara varit i stugan och chillat, vari ute och fotograferat, åka pulka och nu skall jag snart äta, sedan tänkte vi kanske med min syster gå in till Syöte '' centrum '' ( där var slalombacken är ) och se oss lite omkring och bara gå ut och gå eftersom att det inte finns annat att göra här än att bara sitta inne och tråka!! :S 
Imorgon skall dok skida 22km!! ( Tävling! ) Jag kommer att dö! Hur ska jag orka?! :D
Really.. Jag skidar typ inte ens så mycket på mina träningar!.. Nåå.. vi får se.. Men jag har bara ett mål här: Att komma i mål! :o
Får se om ens det lyckas.. nå vi får hoppas på det bästa :P.
Men på kvällen far vi och ÅKA SLALOM!! Eller jag och Immo ( Idas pappa ) Tänke pröva åka snowboard (;
Får se hur det går(::

Lite foton härifrån, när jag skidar + ego pic´s!(;

























~KramInkkuh~





2 kommentarer:

  1. I miss U!!! När kommer ni hemm???:O
    <3 1

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saknar dig med, vi e påväg nu. Snart hemma.. ( Tisdag )
      men vi syns ju på lörda o då kommer de bli helt BÄÄST!!!! bff<3<3 :*

      Radera