Header ♡

Header ♡

fredag 27 december 2013

Julen 2013 ❤

Var ska jag börja?..
Jag vaknade ca. 11.00 orkade inte klä på mig så jag satt bara min onepiece och satt fast mitt hår, sedan gick jag ner och 11.30 fick vi en gäst hit och äta julgröt med oss usch. Och efter det såg jag en stund på tv, sedan gick jag i duchen och fixade håret, bytte kläder och sminkade mig. På dagen gick vi till julkyrkan vilket vi gör vare år och satt där och lyssnade på prästen som vägrade sluta prata och det fanns int ens kenttä däär så jag hade inget internet till mobilen, kunde inte bli bättre ju -.- Iallafall sedan gick vi hem, började fixa med maten och någon timme senare satt vi hela familjen och åt julmat dok är det ända jag äter julskinka och potatismos låda.. Och medans vi satt och väntade på att mamma och pappa skulle gömma paketen för vår bror så satt jag och min syster och spelade och kollade på tv. När klockan väl blivit halv åtta hämtade mamma och pappa paketen och vi började en-efter-en få varsitt paket, och några minuter senare satt vi alla där med varsin hög av paket, och några minuter senare från det satt vi alla där med varsin hög paketpapper framför oss.. och presenterna på sidan om :'3 Jag är välldigt nöjd över mina julklappar !
Jag fick bla. Parfymer, böcker, kläder, pengar, hudvårds produkter och det bästa en Samsung Galaxy Tab 3 ! 7 tums skärm, och ett vinrött book cover till den ~ och det var precis det jag hade önskat ! :) Så man kan säga att jag fick det jag ville ha + lite mer :) ! Sedan fick jag också julklappar av mina kompisar men det skrev jag ju nog redan om i ett annat inlägg, och av jerry fick jag också idag en pojkhuppare som jag hade önskat chokoplatta och en üübersöt nalle ! Men bilder nedanföör. ( och jag har sekert glömt något nu ännu..)
Puss!






















~KramInkkuh~


1 kommentar: