Header ♡

Header ♡

tisdag 31 december 2013

Nytt år, nytt liv?

Hej på er, tänkte ta och skriva lite om dethär med nyåret. Många säger att nu när det blir ett nytt år så ska dom börja ett nytt liv.. jag menar, hur stor chans finns det egentligen attdu kan "börja ett nytt liv", allt man gjort kommer ju endå inte bara glömmas bort,  känslor och minnen kommer ju inte bara försvinna föratt det byter år? Lixom big deal någon siffra i en kalender ändras och ett nytt år påbörjas, det är inte som om man föds pånytt eller något. Klart att man kan ha förväntningar och lägga upp nya mål i sitt liv, men det kan man väl göra när man vill ?.. Jag själv ser inte detta som något extra, mitt liv fortsätter ju som vanligt endå?
Haha jag låter så jävla deppig i dethär inlägget, menja det är jag faktiskt, och jag har nog inget att se fram emot :/ :) 
~ Och om jag blir tvungen att lägga upp ett nyårslöfte så får det nog bli att jag skall försöka tänka mer positivt på saker & ting ! :)

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar