Header ♡

Header ♡

söndag 1 december 2013

Winter

Hejjs !
Förlåt att det inte blev något inlägg igår, var borta hela dagen så hade inte riktigt tid..
Men iallafall hur har ni firat lillajulen ?
Jag var iallafall i Helsingfors och se på Jerrys innebandy match, dom spelade två matcher och ja, vad kan jag säga ? De va helt super kiva ! :3 Vi startade cirka 7 tiden från hesa, förd hem Lucu o så körd jag och Jögi hem till oss och så blev Jögi och Britta hit och bada bastu och dricka.. ukonw :D
Ja, så på det sätte firade jag lillajul :D..
Och på fredag var jag dessutom i Borgå med jerry så därför skrev jag inte heller, det blev ganska sent.. (:
Och idag ska vi på min kusins kalas, som fyller 2 år ! Var just ute med Linnea och ta lite bilder ;).. De har kommit nån centimeter snö uute ! jah, dessutom endast 24 dagar kvar till julen ! jeje :3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar