Header ♡

Header ♡

onsdag 19 juni 2013

I really need you'r love right now..

Heissan!
Bilderna som skulle kommit upp i det förr inlägget kommer här i slutet istället! Föratt något blev fel där ! (:

Men igår var jag i Borgå och träffade en kompis, de var ganska roligt och vi pratade mycke.. Gick i stan o.s.v. De var iallafall jätte roligt ! 
Idag har jag inte gjort så jätte mycket.. vaknade för ungefär en timme sedan .. :P 
Så jag sov bort hela morgonen.. :D Sitter just nu och lyssnar på musik och kollar youtube/facebook. Har inte riktigt något att göra.. 
Justde. Visste ni att det är ju redan midsommar på fredag.. eller är det lördag..?! iallafall, Härregud. Halva sommarlovet har ju redan gått typ.. :o Kommer troligtvis inte blogga nåt då.. Kanske på morgonen, men senare så far vi ut och åka båt, och firar med några vänner.. Så kommer inte sekert ha möjlighet då.. Men kommer ta med kameran så ni kommer nog få bilder efter midsommaren! (; 
Nu ska jag fara och göra något.. Ni får ha det så bra!
Byee!

Due finast!

Sötnos!

MIN !

Ljuvlig! 

Mååii :3


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar