Header ♡

Header ♡

söndag 16 juni 2013

Helou!
Tänkte ge er en kort förklaring över varför ni inte fått något inlägg på senaste dagarna som jag sa. Men det är bara så att om man inte har något att skriva om eller har nån lust att skriva så skall man inte skriva als. Det blir bara fel. Och när man läser ett inlägg så märker man snabbt om någon kände sig tvunget att göra detta inlägg, eller gjorde det föratt den ville det. Men nu kände jag att jag vill komma upp med något på min blogg. 

Så? Den senaste veckan har jag varit på Sommar arbete och jobbat. Och därför har jag inte haft riktigt årk att skriva nåt. Men nu vill jag skriva! Igår kom Ina övernatten och vi hade jätte roligt tillsammans. Det kommer lite foton i slutet av inlägget. Hon for just hem, eller till hennes lurens träningar. Men senare skall jag till Lovisa på fotbollsmatch, i dag spelar vi mot LPS (haha, intresant) (; Men de ska bli nais att slippa och spela :)!
Hur har ert sommarlov börjat? Hoppas bra, och att det iallafall fortsätter bra! Nu skall jag gå ut och köra scoter/scoba! Så hörs vi! 
Byee! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar