Header ♡

Header ♡

söndag 26 januari 2014

Goodbye ! ♡

Hej!
Nu är det så att på senaste tiden har min blogg blivit jätte konstig, trög och börjat radera t.ex. bilder (thats why you can't see the moast of them) så jag tänkte bara berätta att jag har bytt bloggportal, om det funkkar lika bra där som det har gjort här tidigare så kommer jag stanna där, funkkar det inte så kommer jag väl tillbaks hit. Och TACK för alla som läser min blogg, kommenterar, och skriver fina saker om den! Det betyder sjukt mycket! Ni är ljuvliga! Jag hoppas att ni kommer läsa min blogg i fortsättningen trots att jag byter blogg portal. För att det har bara gått uppåt för mig! Och jag är såå sjukt glad! :-) 
OBS! Trots att jag byter bloggportal så kommer jag inte ta bort denhär bloggen! somsagt så kan det vara så att jag kommer tillbaks hit ännu, Men nu blir det en ny start, nya inlägg, bättre uppdatering, allt ! Kom ihåg att jag ÄLSKAR ER och ni är orsaken till varför jag fortsätter uppdatera och blogga! Så klicka in på min nya blogg NU !(; 

Min nya blogg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar