Header ♡

Header ♡

måndag 20 januari 2014

Life is really simple, but we insist on making it complicated ♡

Hej, tänkte uppdatera lite!
Det blev lite sent igår, jag var jätte trött och hade läxor att göra mm. så jag orkade inte skriva något inlägg, sorry.Iallafall så slutade lägret bra och jag måste bara säga att det var ett helt awsome läger! (as usual) 
Idag var jag bara i skolan som vanligt, hade närprao så jag var i köket från 10.40 till 13.35 så det blev inte riktigt så mycket lektioner för min del men hann iallafall ha två timmar finska 15min matte och 30min engelska. Måste nog säga att detdär med köket inte riktigt är min grej.. Efter skolan kom jag hem, sedan och springa, tänkte först fara 6km men mina muskler är jävligt sjuka efter lägret så det blev bara 3km idag. Efter det åt jag mat, och sedan kom linus till oss! Han var här hela kvällen och for hem för ungefär en timme sedan cirka 21.00 . Nu sitter jag bara på datorn och tar det lungt.. Skall till Borgå imorgon, till läkaren och undersöka min astma och min andning mm. Ska vara där typ 9.30 vilket betyder sovmorgon alltså för en vardag. Måste stiga upp typ 8.00 då jag vanligtvis brukar behöva stiga upp klockan 6 ! Men iallafall, ska se om jag bloggar något imorgon då! seeya, puss! 
Jäätte dålig kvalité på bilderna beklagar men har inte haft igång kameran på en tid, mest tabben så ni får nöja er just nu med domhär.. Lovar att det kommer komma upp bättre bilder som förut! :-)

Belive you can and you are half way there ! 
Wilma :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar