Header ♡

Header ♡

lördag 18 januari 2014

Workoutweekend ♡

o så är jag här igen, solvalla. Träningsläger ♥ Jag kom hit igår (fredag) och far hem imoron (söndag) igår hade vi samling vid oittans konstsnöspår och där hade vi - skidning skate 90 min. Utan stavar + 4×3×30s teknikdrag. Sedan åkte vi buss till solvalla och packade upp, jag sover i samma rum awsomee sedan åt vi middag och efter det ännu ett kvällspass i gymnastiksalen och då tränade vi styrka/stabilitet 45min. + bollspel 45min. Och ja, de va tungt men roligt! Kolckan 21.00 åt vi kvällsbit och sedan tog vi med croissanter upp till rummet som vi åt senare. Sedan skypade jag lite med linus och gick efter det och sova! Idag vaknade vi 7.30, det var meningen att vi skulle fara på morgonlänk men plabena ändrades och vi gick direkt till morgonmålet istället.  8.30 for vi med buss till oittans där vi tränade - klassisk skidning, lugn långlänk 120+ min GU, innehållande 3×5×10s snabbhet. När klockan var halv 12 var vi tillbaks i solvalla, och efter att vi duschat åt vi lunch. Klockan 15.00 började stavlöpning som vi tränade 4 × 5-7min FU 》 MU ( 6 × 1-2 min för de yngsta) fick dock en astma attack zoch var tvungen att avbryta, men nu har jag vilat lite och nu skall vi och äta middag! Skriver mer när jag hinner(: Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar