Header ♡

Header ♡

måndag 20 januari 2014

Veckans Blogg ~ amandaslife.forme.se ♥

Heey ! As I said så hade mitt HTML kraschat igen så jag kunde inte utse Veckans Blogg förra veckan, så jag tänkte göra det nu!

Denna veckans blogg är:
Amandas blogg .
Jag valde Amandas blogg till vb för att hon har bra uppdatering, en väldigt stilren och snygg blogg lockande, bra bilder, intressanta inlägg och skriver på ett bra sätt! Jag gillar att läsa amandas blogg och hon ger inspiration till mitt bloggande också. Ni borde verkligen kolla in hennes blogg!

Lite om amanda En 14-årig finlandsvensk flicka som heter Amanda och bor tillsammans med min familj i utkanten av en kommun som heter Lappträsk. Jag går 8:an i Lovisanejdens högstadium. På fritiden dansar jag och rider. Men jag tycker också om att vara med mina vänner, fota och baka som också kommer synnas på min blogg! 

Alla dom som var med och deltog har super fina bloggar, och det var svårt att välja ut bara en! Men fortsätt hålla utkik efter (veckans ?), större och fler möjligheter! Tack till alla som var med, och hoppas fler vill vara med i fortsättningen :-)
Kom ihåg att detta är min åsikt och jag tycker och tänker på mitt sätt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar