Header ♡

Header ♡

tisdag 3 december 2013

I Love You Every Step Of The Way ♡ Jerry .

Heeiiii :33
Var idag i borgå efter skolan, bussen var där ungefär kvart över fyra och så for vi genast iväg med Jerrys buss hem till Jerry, och där pratade vi om saker som hade hänt o.s.v. sedan myys ;) hihihii
Och ungefär kvart över sex gick vi ut till busshållsplaten när jag skulle hem, och sedan när vi såg bussen komma såg Jerry mig i ögonen (världens underbaraste blick!) och frågade den frågan jag har väntat på..
vill du bli tillsammans med mig ? 
Jag är så glad ! Såklart svarade jag ja ! Så nu är han min ♡ hihi nei men seriöst, ni vet känslan när man tänker på någon.. Dendär speciella känslan man int får för alla, den som får en på bra humör och alltid sprider glädje. En sådan person är Jerry. Jag är så glad att har fått möjligheten att lära känna honom.
Dagen 5 november 2013 då vi började prata med varann är nog en dag jag aldrig kommer att glömma, känslan av närhet på långt avstånd, känslan av vänskap som aldrig mött varann, känslan av glädje då man sitter och pratar med en rolig, snäll, idiot, skitsöt pojke på 35 km´s avstånd, att det någonsin skulle bli såhär stort trodde jag aldrig.. Inte såhär snabbt iallafall :o .
Dagen 3 december 2013 är en dag att minnas förevigt ! Dagen då det blev vi två. Känslan av att älska, bli älskad, vad mer finns att begära ? En underbar person, en bästa vän men så mycke mer.. Min älskling, min pojkvän ! Hoppas dethär håller förevigt, lika långt som min kärlek för dig.. Förevigt .
Pussar&Kramar 

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar