Header ♡

Header ♡

söndag 8 december 2013

We live not to let go and give up but to fight and learn^^

Hejj :3
Såå.. Nu ska jag då ta och berätta om gårdagen lite(:
cirka 12 tiden kom Jerry hiit, vi spela GTA, de gick helt sjukt bra (eftersom att ja äger på de) :D... Och hade myys tillsammans ! Älskar att vara med Jerry! Han är så ljuvlig. hihih :* Nåjuu.. men vi hade iallafall jätte roligt! :) Sedan var han tyvärr tvungen att fara hem typ halv åtta ?.. :( Och sedan såg vi på American pie tillsammans (vi chattade alltså medans vi såg på den men han var ju endå hemma hos sig) :')..
Idag ska jag inte göra riktigt nånting.. Bara chillaa :3
Dessutom så har det snöat jätte mycket ! typ 7-10 cm ? :') yeaah ! :3
Systern var igår på skidtävlingar och vann, jag skall dok nästa veckoslut på skidtävlingar(:
Imorgon till borgå läkarcentral tror jag. med mamma och kolla min astma, eftersom att jag på sista tiden har fått jätte svårt att andas och astma attackerna kommer mer.. Såja. Får hålla tummarna bara föratt det går bra.. :) Seeya!
Puss c:


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar