Header ♡

Header ♡

söndag 10 mars 2013

-10 Frågor Och Svar Tag-

Hej!
Nu kommer det då en - 10 Frågor Och Svar Tag -.

1. Ditt fullständiga namn?
Svar: Ingrid Elvira Jansdotter Henriksson :D

2. Vilket ämne gillar du bäst att läsa om i blogg inlägg?
Svar: Smink, Mode & vardag!(:

3. Är du ett fan av Justin Bieber?
Svar: ... Bi*ch Please.. I'm not a fan.. I'M A BELIBER!<3

4. Är du ett fan av 1D?
Svar: Nej!(: Jag har inget emot 1D eller deras låtar, men jag är inget fan.

5. Har du ett smeknamn? Isåfall, vad?
Svar: Ja, jag kallas Inkku/Inkkuh.

6. Tränar du? Sportar du?
Svar: Ja! Jag tränar fotboll och skidning, jag friidrottar, och dansar. Men jag joggar också på min fritid.

7. Favorit parfym?
Svar:

 
8. Hurdan telefon använder du/har du?
Svar: Nokia 500.. (Sämsta telefonen ever..)
 
9. Vilket är ditt favorit ämne i skolan?
Svar: ..öö.. Typ gympa..? Matematik är också helt okej.. Men jag föredrar nog gymnastik!(;
 
10. Vad gör du den dagen du har 100 sidvisningar/läsare? Ett löfte.
Svar: .. Shit.. :D Jag lovade en kompis att den dagen jag har 100 sidvisningar på min blogg, kommer jag börja vlogg typ 2 gng per månad eller nåt. Men jag trodde aldrig jag skulle få så många sidvisningar/läsare så snabbt.. Eftersom att jag på lördag redan hade 35 sidvisningar, och igår redan 57 sidvisningar.. Ett löfte är ett löfte så.. YOLO?! xo
 
Hoppas ni gillade denna Tag. Komentera om ni vill att jag gör fler.
 
 
 
~KramInkkuh~


2 kommentarer: