Header ♡

Header ♡

onsdag 20 mars 2013

Sick.. :/

Hej..

Okej, vart skall jag börja.. Förlåt? Föratt jag inte har bloggat på 2-3 dagar? Men som ni vet så var jag på måndag och tränade, det blev väldigt sent, och jag hade läxor att göra. På Tisdagen började jag skolan redan klockan åtta så det kom inget morgon inlägg, och sedan for vi och simmade med skolan så jag kunde inte heller skriva ett inlägg wia telefonen på skoltid. Sedan klockan två när vi slutade, steg jag av bussen i Lovisa och chillade med en kompis som vi sedan for hem till, där vi såg på tv, spelade Wii o hade super roligt! :D
Och dessutom så var jag ganska snuvig och hade hosta igår, men efter det så for jag på skidtävlingar, där det gick helt okej, men eftersom att jag inte riktigt var i form så  kunde jag inte ge allt. Men ja, nu sitter jag hemma, sjuk, har snuva och hosta och jätte sjukt i halsen :/ .
Men ja, idag fyllde min mamma år, den finase och underbaraste mamman på jorden(: <3

Så nu sitter vi båda hemma, eftersom att hon också är sjuk, tycker synd om henne, det är ju trots allt hennes födelsedag, tycker hon borde få vara frisk på hennes egen speciella dag..! :/
Men jaa, om åtta dagar blir jag ju 13! Och på samma dag blir då min bror 10. Och vi ska då ha släckt kalas på Lördagen, efter att min bror och syster, mamma och pappa har kommit hem från skidtävlingarna, och på söndagen har min bror barnkalas. Jag hade inte tänkt ha något kalas dehär året. Men iställe för kalas så har jag och min bästa kompis Tiia planerat lite att fara till borgå och shoppa och typ se på film kanske,gå och äta nånstans? Och sedan typ att hon skulle komma övernatten till mig efter den långa dagen tillsammans. Och så.. Men vi får se hur det blir, hoppas att det iallafall passar nån dag. Men eftersom att jag far bort samma dag som jag fyller år, vi far till IsoSyöte, där vi skall på skidtävlingar och åka slalom tillsammans med skidlaget. Och jag hopopas på ett fint veckoslut då och ett bra påsklov! Men ja, nu skall jag vel stänga av datorn och försöka sova lite eller se på någon film och vila, så får man hoppas att jag blir frisk då och jag önskar er alla en bra vecka eller nåt, sämre än min kan den vel endå inte bli så..? -,- :)



haha. jaa, här bjuds det på en ful vinterbild eftersom att jag inte tänker sätta in
bilder på mig nu medans jag är sjuk! :P

~KramInkkuh~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar