Header ♡

Header ♡

fredag 22 mars 2013

I'm getting better!

Hej!(:
Nu är det då FREDAAG!(;
Mår såå mycket bättre!(:: Men är inte ennu riktigt frisk! :s. Så jag var inte till skolan idag.
Men iallafall, igår satt jag bara hemma typ, hade webb med en kompis föratt han skulle till Sverige senare, kollade på skräckfilmen Ring & Ring 2 med mamma och fick gäster lite senare.. Så jag kände att det var onödigt att göra ett tråkigt inlägg om det, eftersom att jag inte hade nåt mer att berätta om, så jag berättade nu lite istället då.
Idag, vaknade jag klockan 11,40 då jag trodde klockan var åtta, eftersom att det kändes som så :D.
Men sedan kollade jag på klockan och märkte att klockan redan var tjugo före tolv, så jag började städa, och satt på datorn, öppnade Spotify, och lade på en spelista att börja spela. Sedan kom min pappa hem från jobbet och min bror och syster hem från skolan, ca 16.00 hade jag webb med min kompis och sedan var jag nyss och äta. Men nu sitter jag bara uppe på mitt rum, chillar, chattar med kompisar, och äter TV MIX orginal. Men ja, fotade nyss också lite med syrran och nu bara chilling som sagt! Ni får ha de så bra så hörs vi!
Dessutom har jag ju kalas imorgon ( släktkalas ) eftersom att jag fyller år på Torsdagen!! ;)
Så det kommer att komma ett inlägg med bilder och så på sakerna jag fick!! :3 ( om jag får nåt ) :o.

Men ja, vi hörs! :D

BILDER!

Sry, den är lite suddig, I Know.. :S



Lite Strepsils som hjälpte mot min sjuka hals(:

Vatten, - Finrexin Neo - som hjälpte mot snuva, stegring & hosta,
- Resilar -.. Hostmedicin.. :S

Just Me(:


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar