Header ♡

Header ♡

onsdag 13 mars 2013

Be yourself; Everyone else is already taken!(:

Hey Guys! :)
Idag var jag i skolan till klockan 14.30 som jag redan gjorde ett inlägg om, eller jag skrev ett inlägg när ja satt i skolan ju så..!(:
Men nu har jag varit på träningar och kom typ just från duschen, skypade lite med Tiia och kollade in nya vloggar på YouTube(:
Men jaa, träningarna gick helt okej, jag fick idag USB kabeln utav Tiia, så nu har jag laddat in på datorn alla mina bilder!(:
Har inte gjort så mycket annat idag, jag var inte och joggade idag, eftersom att jag inte hade tid. Fotbolls träningarna var ivägen :P.
Imorgon ska jag och skida, eller träna skidning.
Dessutom, så idag i skolan på gymnastik timmen så skrinnade vi, och det var jätte roligt!(:
Först så hade vi 2 random lekar som uppvärmning, och sedan fick vi skrinna fritt och joo, de gick ju skit bra! :D ja, men kul var det. Och dessutom hade vi ett härligt väder, solden sken och det var inte så kallt!! :3
Men nu kommer det då lite bilder från veckan!(;

I Think The Summer 2013 Is On It's Way!! (;

Sunny mornings! <3


My Outfit(:
Lite från fotbolls träningarna(:
Tsihihii. Booriing. -,-

Me, walking to school, in the beautifull morning(:



TräningarTräningar.
( och nej, det är inte jag som fotar, jag e nog med och tränar! ;)
 
TO DO NEXT:
Go to sleep.
Wake up.
Survive.
Back to sleep.
 
 
~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar