Header ♡

Header ♡

måndag 11 mars 2013

Life always offers you a second chanse, It's called tomorrow.

Hej!
Jag kom hem från skolan för ca. 1 timme sedan, nu har jag ätit och är påväg ut på en joggingtur.  Om ni läste gårdagens inlägg -  Bara Träningar? - så vet ni ju att jag skall börja jogga. Och om ni inte läst det, så gå och läs så får ni reda på mer.

Idag på morgonen, typ 10 minuter före jag skulle starata gå till skolan, började det snöa och blåsa helt sjukt mycke! Men när jag var halv-vägs till skolan började lugna ner sig..
Att då snöade de typ bara.. haha. när jag kom till skolan var jag på skit dåligt humör tackvare det dåliga vädret, föratt det var ju liksom skit varm igår, solen sken och man var helt seker på att det inte skulle komma snö mer.. Jag förväntade mig att jag skulle kuna börja använda min skinn/läder jacka igen till skolan, och tänkte sätta på den följande dag i skolan(;
Men nääe.. Såklart ska de ju snöa som faan, och blåsa så man typ flyger iväg idag på morgonen. jeje!
So Not Perfect Day..!

Plus.. Att, som ni vet så har jag då lite på 3 km till skolan ( om ni läste mitt inlägg från igår - Bara Träningar - ) så jag har 1 km lite '' smalare och mindre väg '' till '' stora vägen '', alltså en väg som viker av från huvudvägen som går genom vår by. Och den är då såklart fylld på is och snö och allt som hindrar en från att cyckla. Men när man kommer ut till stora vägen, är vägen typ tom, vägen syns hur bra som hällst och man kan cyckla hur bra som hälst där. Såhär är det varje jävla år. Vägen ner till oss från huvudvägen är fylld med is o.s.v. och
'' huvudvägen '' är tom och fin. Så dom som bor vid '' huvudvägen '' kan alltså börja cyckla i början av Mars typ. Men jag som bor hit med denna väg 1 km väg från ''huvudvägen ''. Slipper först att börja cyckla i typ mitten av April..

Men nu skall jag dra iväg på en liten jogging tur. Skriver mer senare. Sekert lite efter att jag varit och joggat, ( om jag inte också far med min pappa och skida.. ).
 
 
 
~KramInkkuh~
 

2 kommentarer:

  1. Man kan ju leda cykeln en där 1 km :)

    SvaraRadera
  2. mmh.. Har också tänkt på det.. med det är endå så mmycket is så jag skulle väl bara falla med den hela tiden och cykeln skulle gå mig på nerverna.. haha. :D
    Det skadar ju förståss inte att gå.. Men det är ju endå trevligare att cykla och så vinner man ju tid på morgonen också.. ;)

    SvaraRadera