Header ♡

Header ♡

fredag 15 mars 2013

The most important rule of having feelings is to make sure no one else knows you have them.

Heeejj!
Idag var det en helt okej bra dag i skolan, som alla andra dagar vel.. typ.. Iallafall, jag var idag i Valko och skida, ( träna ) med Ida och min bror Axel. Vi skidade inte bara utan, haha Ida och min bror försökte klättra upp på en mega sten/berg :D.
Men skidningen gick bra, det kommer lite bilder i slutet på inlägget.
Men jag tänkte bara berätta för er läsare att jag har tävlingar på Söndag. ( Skidtävlingar ).
Så då kommer det knappast något inlägg! Och jo jag vet det har varit lite segt här på bloggen, har inte haft tid att skriva som jag sa tidigare, ( om ni läste mitt förra inlägg, om inte så gå och läs det nuu(:! ).
Men ja, imorgon, far jag till den BästaTiiaGulleeh på morgonen ( förrmiddagen ) och då kommer jag nog skriva i bloggen, det kanske kommer en video eller nåt. Och jag tar sekert med kameran så jag kommer att fota och lägga in till bloggen! :)
Men jåå. Har inte så mycket att skriva om.. :)
Såå, ni får nöja er med ett kort inlägg med bilder istället.

Jessjess.. Jag får inte in bilderna till datorn. Så det kommer troligtvis då komma på Sönda kväll/Måndag efter´middag ett inläg om veckoslutet, och om skidtävlingarna + Bilder!!
Men jaa.. nu skall jag gå och sova, så att jag orkar vara med Tiia imorgon! ;)



Fick somsakt inga bilder från dagen in nuu. Men hittade istället lite äldre bilder på Tiia från när vi för typ 1½ månad sedan var och skida :D...
NJUT! ;)
Woppan Tiia Style! ;)
Älskar dig gumman, Puss!





Föratt komma till Tiias blogg:  -->Klicka här<--

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar