Header ♡

Header ♡

tisdag 22 oktober 2013

I hope life isn't a big joke, because I don't get it.. ♡

Hej fina du!
Har just kommit hem från en tung skoldag, inget speciellt har hänt direkt.. (: 
Blev på stan med Lotta en stund efter skolan, var och äta,  gick på hennes teori träningar och sjöng lite, hihi..
Men nu är jag hemma!
Känner mig grymt seg och har ont i ryggen. Så ska ta det lugnt, ska träna imorgon så.. Iallafall, snälla nu ber jag er verkligen. Behöver förslag på inlägg, har 0 inspiration, och vill blogga! Men har inga ideer, så snälla. Ta liten tid och kommentera förslag på inlägg och var liksom tydliga med vad ni vill se och läsa, gärna också hur jag kunde förbättra med mina inlägg(: Jag skulle bli grymt tacksam, det tar 1 minut för er att göra, tänk er tiden jag lägger ner på bloggen lixom.. (; 
Hoppas ni kan göra det, bloggar sen! 
Puss! 
hihii 


~KramInkkuh~

2 kommentarer:

  1. Inlägg där du berättar lite mera om dig själv, 10 saker vi inte visste om dig och såna inlägg skulle vara roliga! :)

    SvaraRadera