Header ♡

Header ♡

torsdag 3 oktober 2013

If you were half as funny as you think you are, you'd be twice as funny as you are now.. ♡

  En sak jag reagerade på för några dagar sedan.... JAG FICK TA PÅ MIG VANTAR! fattar ni hahha? var skiit kallt, usch ... surprise om 82 dagar är det julafton.. ! (;

Hejsan , igår gjorde jag ett låångt inlägg men sååå klart ska ja råka trycka bort så ah får blogga nurå helt enkelt hahaa...
Men inte hänt så mkt egentligen i skolan och utanför..

Helt sjukt att det redan är första oktober.... känns liksom, bara super konstigt! haha. 
Min dag idag har varit grymt bra, började med att jag var pigg på morgonen vilket betydde att jag inte kommer att vara trött i skolan, sen drog jag till skolan och hade bara helt vanliga lektioner ! Efter skolan åkte jag hem, fast det var planerat att jag skulle bli på stan men kännde att jag inte orkar eftersom att jag endå har träningar idag. Sitter nu bara framför datorn och gör lite läxor ! :S Har också ätit och lite sånt. Ska fortsätta med mina läxor och sedan på träning ! Hoppas ni fått en bra start på oktober! Kommer mer uppdatering.. Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar