Header ♡

Header ♡

måndag 14 oktober 2013

Promises mean everything, but after they are broken, sorry means nothing.. ♡

Tja!
Förlåt för en skitdålig uppdatering, mår skitdåligt livet går sina vägar och jag känner mig bara helt vilse just nu typ.. Orkar inte gå i skolan, är trött, har ingen lust att gå till skolan, kan inte koncentrera mig, kan inte sova aawrh! Allt är bara dåligt just nu, känner inte föratt göra nåt nu, tiden räcker knappt till att vila p.g.a. träning, skola, läxläsning + kompisar..
Men iallafall, ska på veckoslutet på träningsläger ~ det är ju höstloov ~ från fre-mån (:
Får äntligen träffa mina ljuvliga träningskompisar !!! wilma anso & anna Shit ni är saknade finisar!<3 
Men hörni, imorgon en photoshoot på lite bilder? :3 Med temat ~höst~
De kommer bättre uppdatering, lovar.. Måste bara få upp mitt humör(:
Puss!
Lite provsmak på photoshooten ;) 

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar