Header ♡

Header ♡

onsdag 23 oktober 2013

Hissar och Dissar hösten ! ~ Tag ? ♡

Hejduu!
Tänkte att eftersom att det är höst, och jag hade inga andra ideer på inlägg så jag beslöt mig föratt hissa och dissa hösten? Lite speciellt, men roligt inlägg :3
Okej: + (hiss) - (diss)

+ HÖSTLOV hur skönt är det inte att bara ta det lugnt några dagar från skolan och bort från all stress en stund ( dok hade jag bara 2 dagar lo vilket suger hårt -.-) Men anyway!^^7

+ HÖSTKLÄDER mysiga stickade tröjor, vantar och mössor, ahh loveit!

+ FÄRGER naturen, löven byter färg allt är så mysigt och vackert på hösten! 
Perfekt att gå ut och fota lite c;

- REGN våta kläder, vått hår, kallt :s Jamenar, finns det nåt värre?!

- TORRA HÄNDER och läppar! usch vad jag avskyr det!!

_ Det var då en liten hiss&diss för hösten, håller på med en 10 saker ni kanske inte visste om mig.. Får se om det kommer lyckas (: 
Puss!


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar