Header ♡

Header ♡

tisdag 12 mars 2013

Hejssaan! Nu tänkte jag göra en best friend tag, men lite annorlunda.
Jag tänker lixom göra den så att jag svarar åt både mig och min bästa kompis.. Eller svårt och förklara, men ni får se!(:

Och min bästa kompis är Tiia. Hon har också en blogg, gå gärna och läs den!
http://tiulislife.blogspot.fi/ ).

1. Hur och när träffades ni? Vi träffades för 2½ år sedan på min bästa kompis pyamas-party, och då hade vi inte sett varann eller så tidigare :D
2. Vilket är ert favorit minne tillsammans? Det är sekert när vi var till Borgå tillsammans och shoppade och hade kul(;
3. Beskriv varandra med ett ord. UNDERBAR!
4. Vad är ditt drömjobb? -
5. Vilken är din favorit makeup märke? vet inte..
6. Vad är något som retar dig om den andra personen? Att hon tog mitt jb svar från min förra tag... -,- :') 
7. Om du kunde gå någonstans i världen tillsammans var skulle det vara och varför? Jag skulle välja att ta med henne till London eller USA! Föratt det är det perfecta stället för shopping och annat kul! ;3
8. Favorit skämt? Tiia  skämtar aldrig. okej, såklat hon gör! Men hon skämtar så ofta att jag inte kan välja:D?
9. Vem tar längre tid att få sig redo på morgonenäöäöäö..Vi båda tar nog lika lång tid..!
10. Favorit årstidTiias favorit årstid är sommar?.. <;
11. FavoritlåtI Cry??
12. Vad är det att vara bästa vänner med någon som är besatt av youtube. 13. Klackar eller flatTiia skulle hellre ha flat:D
14. Byxor eller klänningar? Byxor?

 15. Favorit djur? Hund??
16. Om ditt hus brann ner, och hela din familj var säker på att vara okej, vad skulle du rädda och varför? -
17. Komedi, Skräck, eller chick-flick
? komedi/skräck.
18. Blackberry eller iPhone? iPhone?
19. Favoritfilm? -
20. Vad är något konstigt att du ätitTiia är ju allätare så.. -,- Skämta!:D men jag vet inte.. Tiia äter nog bara sånt som inte är konstigt?! ;)
21. Har ni något matchning? Jaaa!? Humorn, lika långa ( korta ) båda bloggar, och båda spelar fotboll.. ^^;)


Every brunette needs blonde by her side. <3

Puss på dig gulle! :*


Jaa, men nu kommer Tiia att komentera om jag typ hade nått fel eller så.. :)
Men ni få ha det så bra, och hoppas ni gillade denna Tag!

~KramInkkuh~

2 kommentarer:

  1. D hadd allt rätt utom favorit film ily tooo!! <3 <3 <3 !!! <31

    SvaraRadera
  2. o din favoritfilm äär: Picture This ( Vet int hu de skrivs xD ) eiksnii? =P
    Ilyy Moast! :* <3<3<3

    SvaraRadera