Header ♡

Header ♡

lördag 9 mars 2013

Hejssan!

Hej, dethär blir då mitt första inlägg..
Jag heter ingrid och är 13 år gammal, på fritiden sysslar jag med fotboll, skidning, dans & sång.
Mina kompisar och min familj är det viktigaste i mitt liv, vi har inga husdjur eller så hemma,
jag har två syskon, en syster som är 15 och en bror som är 10.
Jag har bloggat förut. Men nu skall jag börja igen.
Jag kommer försöka blogga så ofta som möjligt, o jag vet int ennu hur ofta det kommer bli..
Jag har också en kompis som bloggar här på Blogger, läs gärna hennes blogg också. Det finns en link här på vänster sida.<
OBS. Den är på finska! Så om ni kan finska eller är finlandsvenska så gå och se! :D
Men bli läsare, och läs mina inlägg!

~KramInkkuuh~

                                                                    This is me :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar