Header ♡

Header ♡

söndag 17 mars 2013

Haha. I LOVE YOU!

Hej! ;)
Idag var jag på skidtävlingar, och har därför inte gjort ett inlägg tidigare på dagen.
Men nuu så får ni ett. Ja, det gick ganska dåligt.. Men det var klassisk stil, så det gör inge(:
Efter det var jag, min bror och Ida i en MegaStor backe och åka pulkka, och det var värkligen skitkul! jeppjepp(:
Jah hade planerat att gå med en kompis på bio och kolla på en flim typ halv sju tiden, men det blev aldrig av eftersom att jag inte hade skjuss.. :(
Men på Tisdag skall jag efter skolan ( slutar 13.30 ) till Lovisa och chilla med samma kompis och typ sex tiden far jag på stans mästerskap. ( Skidning ). Så ja, vi får hoppas att det går bra.
På tisdag skall jag också och simma med skolan till karhula simmall.. :S

Hate it.
Just saying.
Men iallafall.. Ja det var nog allt för idag, imorgån far jag på skidträningar så det kommer kanske ett inlägg då(:
 
 
 
 
~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar