Header ♡

Header ♡

måndag 25 mars 2013

Color in my day? (;

Hej..(:
Idag har jag då varit i skolan till klockan 14.45, efter det kom jag hem och gjorde lite mat ( Ungs korv och potatis mos! ). Sedan åkte jag till lovisa med min pappa, där jag gick och se på bio på filmen
- Mahtava Oz - ( 3D ), den var sjukt bra, och jag rekomenderar, full med spänning, lite skrämmande, men endå väldigt fin!(:
Men min skoldag helt okej bra, där vi hade sjukt kul med emma och några andra!(;
Så det kommer lite bilder lite längre ner. Imorgon har jag skidträningar, och på onsdag skall jag packa eftersom att vi på torsdag far till Lappland!! :3 Därför tänker jag inte lova att jag kommer uppdatera så mycket här på bloggen! Skall försöka, men vi har så mycket att göra där.. Eller vi far lixom inte dit bara föratt chilla, på torsdagen far vi upp dit, på fredagen har vi tävlingar lörda & sönda likaså. Och kanske att vi åker slalom på sönda kväll, iallafall skall vi åka slalom på måndag, då vi inte har några tävlingar, och jag skall för första gången pröva åka snowboard... iiik! xP Jag kommer dööö.. titiditidiii! :D Nåja, men som sagt, kommer jag inte lova några inlägg, men jag kommer ta  med mig kameran, och ta massor med bilder! Men det kanske kommer ett inlägg imorgon eller på onsdag, men vi får se(:


Some Pic´s  From Today-

Emma & Amanda äter morot medans vi jobbar på Bibelkuppen!:D
 
Vi vet att vi är söta!
Från vänster: jag, Linda, Emma, Linus, Xuxha & Jonii!(;
 
<3
 

Ema som målar konturer på texstilslöjds timmen! (stavning)?
 
Några av våra penslar..
 
En '' cool '' bild bara.. :D

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar