Header ♡

Header ♡

tisdag 26 mars 2013

I just want to enjoy the life I live..

Jao!
Kom nyss hem från träningarna, och ja det gick helt okej, jag skidade med Ida & Axel, och ibland med Mette.. Jag och Mette visade sig vara dom 2 av oss 4 som hade tur idag, Idas stav gick sönder, och axel föll och fick näsblod.. ^^ Jeje.. :D
Nåväl. Skolan idag har varit jätte bra! Första timmen hade vi engelska, där vi såg på en as bra film!(:
Sedan hade vi matte, femorna hade prov, och jag var redan klart med allt så jag fick ta och läsa en bok.
Rasten var helt awsome:D Vi spelade fotboll på Vickes telefon, Jag vs. Vicke. Och det var skit kul, och ja, ibland van jag och ibland han.. Men han vann nog mest... :D  Men det var jäätte roligt!!
Och jaa.. Skönt att det imorgon är sista dagen i skolan, vilket då betyder packning, kan lägga in ett foto inlägg på det jag har packat med miig sedan! ;) Och på Torsdag blir jag tretton! ( 13 ) :D.
( Dessutom kommer jag hem först på Tisadg, så om ni inte fått ett inlägg före det, så kommer det komma på Tisdag kväll, eller Onsdag! ).

Lite bilder igen, jag kommer bli aktivare med bilder nu eftersom att jag har fått min egen kamera tillbaks efter att har varit hos våra kusiner i 3-4 månader?!
Så hoppas ni är nöjda med bilderna från idag!
Jonii(:

Aw! :D

Emmaa!(;

juumåi.

 Tsihi, Testade min läder/skinn jacka idag, tror att den håller på att bli lite liten.. Men den går sekert att använda denhär våren ännu, sedan tänkte jag satsa på att köpa en brun/bege-brun läder/skinn jacka. Eftersom att jag har den färgens skor, som ni ser på bilden. Love Them! (;
Om ni vet någon bra butik där dom säljer snygga, vanliga men endå hållbara läder jackor, får ni gärna länka eller skriva i komentars lådan!(:



Fischer! (:

Salomon Combo..(:

Men det var allt för idag, hoppas ni är nöjda med inlägget, och så får ni ta och hålla utkik ( stavning ) efter ett nytt inlägg, som sekert kommer imorgon med min packning till Lappland! Men ni får ha de så bra tills dess!

~KramInkkuh~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar