Header ♡

Header ♡

lördag 16 mars 2013

´Chubbybunny challenge och mycket annat skoj med Tiia!

Heejj!
Jag for ju klockan halv elva idag på morgonen till Tiia, eftersom att vi skulle tillbringa vår Lördag tillsammans, och ha roligt.
Så nu kom jag nyss hem från Tiia, det har varit en fantastisk rolig dag, vi har haft så roligt och gjort så mycket.
Först tittade vi på film och sminkade oss och så, sedan bloggade vi lite på Tiias blogg, och sedan gjorde vi - Chubbybunny Challenge - som var jätte roligt men lite äckligt men det var ändå kul :D.
Och förlåt föratt det inte kom någon video till bloggen idag :( Men vi gjorde en till tiias, så gå och kolla in den där! --> Klicka här föratt gå och se på - Chubbybunny challenge - <--
Sedan gick vi ut och fotade, testade kläder och Tiias mammas skor :D. Dom är värkligen skit fina!
Och så tog jag hem ett par som var för små för henne som jag skall köpa för 20€. Värkligen tur att jag hittade/får köpa dem! Eftersom att jag bara har ett annat par sommarskor, som är ett par tygskor ( Björn Borg ) och sedan förtåss Crocs men jag ville ha ett par typ som man kan gå i stan med och så!.. (: Men ja det har varit en helt fantastisk dag med Tiia.
Älskar dig gulle(: Puss!<3

Nu får ni lite bilder, och som bäst sitter jag och skypar med Tiia, kollar på vloggar, chattar och äter systerns gjorda bullar :3.



 
~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar