Header ♡

Header ♡

torsdag 14 mars 2013

i'm not telling you it's going to be easy, i'm telling you it's going be worth it!(:

Heej! :3
Idag var jag då och skidade. Och ja, om ni läste mitt förra inlägg så skrev jag ju att jag är på ganska dåligt humör, och väldigt trött. Så näe, det gick inte superbra.. :s
Men ja, efter skolan for jag till min farmor, där vi spelade kort och löste korsord.
Hon hade idag köppt bröd utav någon hennes bekant ( 10 st. ), som vi fick ett utav, och det var jätte gott! :3
Själv hade hon också bakat tre bröd som låg i ugnen när jag kom, som jag sedan också fick ta hem ett utav. Sedan ca. 15.00 kom min pappa och söka mig efter att han själv hade varit och skidat eftersom att han hade sluppit och sluta tidigare idag, och imorgon är han ledig så jag behöver inte gå, utan får åkan bil till skolan, jeje! :D
Men ja, jag brukar alltid få så bråttom på Tisdagar och Fredagar då jag börjar 8.00 och måste starta hemmifrån kl. 7.10.

Det var jätte fint väder idag förutom att, det var skit kallt! På morgonen när jag startade var det -26 grader ute. Det blev förståss lite varmare på dagen i skolan när solen började skina men iallafall.
På tal om kallt, idag när vi var och skidade, hade jag så jävla kallt om mina fingrar, så dom svällde typ upp, ganska mycket. Och nu 3½ timme efter är dom ännu lite stela och så :o :D.
Iallafall. Imorgon hinner jag troligtvis inte göra ett morgon inlägg, eller ett dags inlägg.
Eftersom att jag börjar klockan 8.00 och slutar klockan 13.00 . Sedan måste jag med min bror och pappa och föra min bror till Lovisa. Och efter det far jag kanske och skida i typ 2-3 timmar, eller så far jag och min pappa till butiken och far senare före vi far och hämta min syster från stallet, ca. 18- 19.00? Och efter det skall vi då äta o.s.v. Och nu vet jag värkligen inte vad jag skall göra för ett inlägg imorgon eftersom att jag har berättat om hela min morgondag redan idag.. xd
Fuuuck...
Nåväl. Nu tänker jag gå till sängs och försöka få lite sömn!(:
Men imorgon kanske det då kommer ett inlägg.






Sorry, kvaliten är kanske inte den bästa på domhär bilderna. Men dom får duga, somsakt, skolsken men mycket kallt!(;

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar