Header ♡

Header ♡

måndag 11 mars 2013

This morning I hope I will wake up with a Smile.. (:

Heyy!
Nemen tjena! här kommer ett trvligt inlägg.
haha. Skämta bara! Jag har så jävla torr humooor!
Nämen, nu ska vi vara lite seriösa.
Hej gomorgon på er allihopa, hur mår ni? Jag mår ganska bra faktiskt. öäöä, igår på kvällen Skypade jag med Tiia! Och sedan chattade vi på Kik, samtidigt som jag funderade på hurdarna inlägg och så som jag skall göra till bloggen o.s.v.
Men jaa.. Idag börjar jag klockan 8, jag får skjuss med mamma till skolan ;3 Eftersom att hon skulle vara kl. 8 i Lovisa med min bror(: Och så slutar jag kl. 13.30..?
Klockan 16.45 börjar mina fotbolls träningar i lovisa, och slutar 18.00 . Efter det tänkte jag dra ut på en kort joggingtur(: Och sedan bloggar jag sekert lite mer, dessutom får jag låna en USB kabel som passar till min mobil av Tiia ( bästa kompis, som ni har sett och läst om i några inlägg? ) så jag får bilder insatta på datorn till bloggen. jeje!! :D
Plus att jag sekert fotar med telefonen lite bilder från träningarna..!(:

Men ni får ha en bra dag, och kom gärna in senare så ni kan läsa mina andra inlägg!!(:
Nu skall jag gå och platta håret, fixa till mig lite och sedan school-->(:
Gomorgon allihopa! :D
Morgontrött..?
Well You Don't Say..! ;s


~KramInkkuh~
 
 
Glöm inte att läsa Tiias blogg! Hon har nu också en blogg på svenska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar