Header ♡

Header ♡

onsdag 13 mars 2013

School... ;s

Hej!! 
Nu sitter jag här i skolan med min bästa vän Xuxha(:
Vi borde göra Fy/Ke uppgifter, och jag borde skriva om vindkraftverk.. Men har varken lust eller ork..

Så nu sitter vi här framför datorn och gör typ inget :D 
Idag började skolan klockan 9.00 och vi slutar ca. 14.30.. När jag kommer hem skall jag ut och jogga, och sedan drar jag till fotbolls träningarna! Det kommer sekert ett inlägg efter det och bilder från veckan eftersom att Tiia glömde hämta med sin USB kabel igår till mig, så vi hoppas att hon kommer ihåg den idag..!!(;
ääää.. Annars har jag inte så mycket att berätta, jag gick till skolan idag, och höll typ nästan på att bli försenad-,- Men jag hann nog i tid :D
jaja. nu måste jag vel fortsätta arbeta, eftersom att det är ett grupparbete, och jag måste nog hjälpa till lite! :D 
Men ja, kom in senare?! :* <3


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar