Header ♡

Header ♡

söndag 24 mars 2013

Birthday Presents ~Del 1~

Heejj!
Nu tänkte jag bara göra ett snabbt inlägg på sakerna jag fick igår på bilder.
Och skriver kanske senare..!(:
Bilder:

 
 
- Mangnetic Eyes - ögonskugga från Sokos, nummer 23 i färgen
- Perfect silver grey - Jätte pigmenterad, och sjukt fin färg!
 
 
 Två - Faschion nails - nagelack också från Sokos, det mörk rosa,  nummer 12 i färgen - Perfect Fluhsia -.
Och så det ljus blå, nummer 38
i färgen - Moon Stardust -
 
 Sedan från - baglady - en typ mini påse? Där nagelacket & armbandet var inntui. Jag fick ennu ett armband, men det kom inte bild på det nu.. :D?
 
Sedan lite godis.. :3







Sedan fick jag lite småsaker och pengar till, men jag har inte fått alla mina presanter så det kommer ännu komma en - del 2 - Eftersom att min farmor är sjuk, och kommer någon dag på veckan istället, och sedan skulle väl min ena moster kanske komma idag, och min andra moster kommer väl någon dag på veckan..!(: Så dom sakerna lagar jag i ett - del 2 - inlägg!
Ni får ha det så bra tills dess, om jag inte gör ett inlägg ännu på kvällen! Bye!(;


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar