Header ♡

Header ♡

söndag 10 mars 2013

TipsarTipsar!

Hej Igen!
Nu hade jag tänkt tipsa lite, b.la. Filmer, Bloggar, Sånger.
( sånt jag gillar, alla har ju sin egen smak! )

Bloggar: 
Blogg 1.
Daniela.
http://aleinad.blogg.se/index.html
 
Daniela • 16 • Finland
FAKTA:
KONTAKT : aleinadblogg@gmail.com
En blogg om en finlandssvensk flicka.
Som gillar att fota,shoppa,läsa,skriva poesi.
På bloggen hittar ni både vardag foto m.m.(:


Blogg 2.
Tiia.
http://tiiaslifestyleee.blogspot.fi/

Tiia-N
Oon 13 vuotias tyttö jostain etelä-suomesta. Harrastan jalkkista.
Tiias blogg är på finska, men kommer kanske börja blogga på svenska också.
Hennes blogg är om mode, henne själv, och där hittar man också mycket fina bilder!(:
 
Blogg 3.Sandra.
Sandra Amelia Weckström
Är en glad tjej, född 97 i Finalnd. Jag skriver om min vardag, och sådant som är viktigt för mig att skriva här! Jag hoppas du trivs här på bloggen :)
Sandra skriver mycket om hennes vardag, mode, minnen och gamla saker. På sandras blogg hittar man också mycket bilder!(:
 
 
 
 
 
 
Filmer:
Här kommer några filmer jag tipsar, och var man kan se den.
 
Film 1.
Portkod 1321.
Denhär fimlen är indelad i  9 olika delar tror jag. Den är en mycket bra svensk ungdomsfilm.
Tyvärr går det bara att se den på YouTube, men jag rekomenderar den värkligen!(:
 
Film 2.
So Undercover.
Denna filmen är en engelsk ungdomsfilm, med komedi och typisk tonårs drama innuti.
Den går att se på b.la. swefilmer. Rekomenderar!(:
 
Film 3.
Picture This!
Också en engelsk ungdomsfilm, med komedi och drama innuti. Rekomenderar!(:
Den går att se på b.la. swefilmer.
 
 
 
Sånger:
Några sånger jag gillar som jag nu tänker tipsa, lyssna gärna!
 
Sång 1.
Zara Larsson - Uncover.
 
Sång 2.
Passenger - Let Her Go.        (amazing)
 
Sång 3.
Isac Elliot - New Way Home.
 
Sång 4.
Olly Murs - This song is about you.      (amazing)
 
 
Sådär! Hoppas ni är nöjda med detta inlägg, gå gärna och läs dessa bloggar som jag tipsade.
Kom ihåg att jag inte listade bloggarna, filmerna eller sångerna i någon skilld ordning.
Komentera gärna, och fortsätt läsa mig blogg!(:
 
~KramInkkuh~

2 kommentarer: