Header ♡

Header ♡

lördag 9 mars 2013

YouOnlyLiveOnce.

Hej! Igår kom Tiia till oss en av mina bästa vänner!
Vi chillade, pratade och hade roligt, senare typ 23.30 började vi se påandnbsp;en gskräck-film som vi inte årkade se tillslut, så vi beslöt oss för att se den på morgonen istället, eftersom att honandnbsp;kom övernatten.
Idag vaknade jag och Tiia ca. 9.00 tiden?..
Sen märkte vi att en propp hade gått i hela övrevåningen i vårt hus! :D
Så vi tog datorn ner, satt på tv'n och medans Tiia såg på Salatut Elämät var jag i duschen, sedan fixade vi på våra bloggar, och gjorde en video till hennes (där vi både pratar svenska och finska, eftersom att hennes blogg är på finska. Men hon tänkte väl oxå börja blogga på svenska?andnbsp;).
Sedan ca. 13.00 tiden skjussade Tiias pappa oss till Agricola hallen i Forsby, där vi såg på pojkarnas innebandy match med Hutti andamp; Miche.
Sedan kom vår mamma och söka oss ca. 16.10 från butiken, där vi köpte lite godis :3


På vägen hem förde vi Tiia till hennes pappa, eftersom att hon sku hem.
(+ Att vi glömde se på skräck-filmen..) :D
andnbsp;Men sedan hemma såg jag på lite vloggar på YouTube..
Och nu sitter jag och chillar, och är på datorn. Hade oxå just webbii med Miche!(:
Men nu skall jag sekert se på en film, chatta med kompisarandnbsp;och myysa liiteandnbsp;c:
Och sedan sekertandnbsp;börja sova så man orkar med morgondagen..?(:




Tiia's blogg: http://tiiaslifestyleee.blogspot.fi/andnbsp;(:



Imorgon kommer det bilder från idag och igår!(:
~KramInkkuh~



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar