Header ♡

Header ♡

torsdag 12 december 2013

Just feelings.

Hey guys!
Ursäkta seriöst för dålig uppdatering, men jag har inte haft tid att skriva på sistone, och det att vi bara har typ en helt fugerande dator gör det inte lättare heller. Iallafall så har denna veckan varit full av känslor, både bra och dåliga. Mer av de dåliga faktist.. Lite med orsak, andra bara känslor. Men det är bara några dåliga dagar(: ! Idag var det också en skit dålig dag, inget gick bra. Beslöt min föratt fara och träna så man får tänka på annat så iväg i skidspåret och träna ! Har ju tävlingar i veckoslutet också såatt.. Får se hur det går, säsongens fösta tävlingar, jag hoppas verkligen på ett bra resultat ! Imorgon kommer Jerry hiit och damn jag har saknat honom sååå myckett ! :/  Han kommer väl efter skolan med buss så får se vad vi hittar på att göra :).. På söndag på dop och kanske se på jerrys säbämatch i borgå ! om jag hinner.  hoppas iaf ! Och på sönda är det ju också andra advent maybee? :D 
Men som ni sekert ser så har jag ganska fullt upp och jag hoppas ni förstår ! Försöker med lite bättre uppdatering nu :) Men det är lite stressigt. Och förlåt igen för ett sent inlägg ! Jag var somsagt och tränade ända till kvällen, så hade ännu läxor att göra mm. :/
Men ni får hade så bra så höörs vi ! :)
Puuss! 

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar