Header ♡

Header ♡

torsdag 16 januari 2014

Byta bloggportal/bloggplats? :s

Hej, som ni märker så har jag inte bloggat på cirka en vecka?!  Men det är föratt min HTML har igen kraschat och det har inte funkka att skriva, har nog funderat på att byta bloggplats.. om ni vet någon bra och lätt så komentera! Kommer iallafall inte berätta så mycket om vad jag har gjort denna vecka och så, det har varit en vecka fylld av känslor och  lite problem. Men anyway så var jag idag till borgå och var med amppu!  De va jätte kiva, vi hittade ett jätte fint ställe att ta bilder på och dom blev sjukt fina! Sedan chillade vi bara och så kom ellen också diit och jag hade jätte roligt med domhär flickorna! Är påväg nästa tisdag kanske till borgå igen och vara med dem! (: komer att lägga upp bilderna så fort jag hinner om jag får dem föratt det hände något med amppus minneskort och så hittade man inte bilderna men hon skulle se om hon får int dem på datorn, och då får ni lite bilder. Annars skulle ni fått OOTD :-) jag blev iallafall sjukt nöjd med bilderna och creds till amppu som jag härifrån frammåt kommer få bli min personliga fotograf xD jag länkar hennes blogg i slutet av inlägget (när jag slipper på datorn), den är sjukt fin och har massor med ljuvliga bilder så ni måste kolla in den!!♡ imorgon (fredag) far jag iväg till solvalla på träningsläger och det ska bli så kuul ! Får bara se till att ta det lite lugnt med astman :P men anyway så ni ska jag börja sova! Gunatt sötnosar! Ska försöka uppdatera lite från lägret, får se om jag hinner! Puss♡

2 kommentarer:

  1. Om det där med blogg juttun så själv tycker jag att devote e ganska lätt. Jag bloggar ju nu för tillfället på WordPress som är ännu lite problematisk för mig med några saker men det är också en bra sida att blogga på. :)

    SvaraRadera