Header ♡

Header ♡

tisdag 21 januari 2014

Hey day ♡

Hej! Sitter just nu i bilen påväg från borgå till skolan,  var i läkarcentralen och gjorde mina tester, fick ett resultat och min astma är inte bra. Så dom gav mig mer medecin, ökade doser och starkare. Kommer köra med ett program/schema till slutet av mars/början av april. Sedan ska vi tillbaks till läkarcentralen och göra om testerna och kanske minska lite på doserna.. Men just nu vill jag bara bli i skick! Så det jag egentligen gjorde var att jag joggade ansträngande i borgå och skulle försöka få ett anfall föratt kuna se skillnad) och lyckades nästan, men det visade tillräkligt mycke så att det skall tyda på hård astma. Efter det sökte vi mat från hese eftersom att jag missade maten i skolan :p Senare och jogga idag, kanske blir på stan en stund med kompisar :).. Men nu skall jag till skolan, så vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar