Header ♡

Header ♡

måndag 3 juni 2013

Sola, bada, ute & grilla (;

Heissan!(:
Nu sitter jag här hemma och chillar. Det är sjukt varmt ute och soligt, tänkte snart dra och simma :3 Vattnet här är 20+ (; Så de e nais! Tänkte bara göra ett kort inlägg och skriva lite om var jag gjorde igår och vad jag gjort idag :) 

Igår var jag på kalas från 17.00-18.30 typ. Efter det kom jag hem, packade väskan och blev upphämtad av min moster och kusin. Jag for till Lovisa till dem övernatten :) Vi lagade mat och hade roligt, var ut och gå o.s.v :) Sedan cirka 10 tiden idag på morgonen hämtade dom hem mig och min kusin blev här hos oss. Eftersom att min moster och hennes pojkvän far på dagskryssning till Tallin (Estland). Och så blir vår kusin upphämtad cirka 23 tiden (kvällen). Så nu sköter jag om honom och njuter av det vackra vädret (;
Snart och simma, Ni får ha det så bra i väntan på nästa inlägg! Hejdåå :) 


Min gulle! (kusiin) <3

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar