Header ♡

Header ♡

söndag 2 juni 2013

Let the sun shine at us tonight !

Heeyy Guys!!
JAG ÄR TILLBAKS! 
Omg. Det var länge sedan jag skrev.. Har så sjukt mycket att göra nu, men kände att om jag inte kommer igång nu så kommer nog jag måsta lägga ner min blogg.. Så nu ett inlägg!! Yay!<3

Har saknat dehär så sjukt mycket, ni fattar inte. Men iallafall. Igår var det ju skolavslutning. Så nu har man SOMMARLOOV! Bra betyg blev det ju nog också ;).
 Och jag hoppas jag skall få lite mer tid till att blogga, och skriva inlägg här! Idag är det ca 34 grader ute ! Sjukt varmt! Skall försöka ta lite bruna och få lite färg. Bara chilla alltså. Sedan kommer det en kompis över - Cappe - :3  Som jag skall vara med. Och sedan skulle vår moster och kusin komma hit. Och senare skall vi fara på kalas till mina Ludikusiner :3.
Hur har ert sommarlov börjat? Mitt har nog börjat bra, vill bara försöka ta det lite lugnt efter två jobbiga, stressfulla skolveckor! 

Humöret är på topp och det kan inte bli bättre känner jag!
Nästa vecka är tyvärr fullbokad p.g.a Fotboll. Är på Match nästan varje dag. 
Så jag vet inte hur mycket bloggande det blir då. Men nu blir det iallafall! 

I detta inlägg tänkte jag också tipsa en tjejs YouTube kanal.
Denna Söta tjejen heter Isabella. Hon är en ny vloggare på youtube och gör super bra videos :)
Hon har sombäst en Giveaway på sin kanal och jag tycker verkligen ni borde gå och kolla in hennes videon och prenumerera på henne. Hon är värd det!(:


                                                    

                                                   Nu lite bilder!

Just me(:
Me(: 

Bror<3

Sötisar?! Hah, vist e vi ;)
Jag och min bror :)<3


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar