Header ♡

Header ♡

onsdag 12 juni 2013

I <3 U !

Hejssan!(:
Förlåt föratt jag inte skrivit på några dagar igen, men jag har inte riktigt haft tid.. Tisdag, onsdag har dagen gått ot till att jag varit lekledare/hjälppis på en futisskola. Och resten av dagarna har jag skött om min kusin. Idag skall jag ännu sista dagen till fotbollsskolan och hjälpa till. Sedan har jag varit och måla. Mitt sommararbet går ut på att måla hos ettpar bekanta och så får jag lite timmepengar för det. Tänker inte berätta hur mycket eller så.. Men iallafall, att bara så ni vet varför jag inte riktigt skrivit på några dagar.
Vi får också hoppas på att det blir fint väder till veckoslutet för då kommer min bästa vän till mig övernatten! Och vi tänkte dra till stranden och fota och lite sånnt ;3 Men ja, nu har jag inte riktigt så mycket mer att berätta så jag tar och sätter punkt för detta inlägg!
Några bilder från veckan kommer längst ner i inlägget!(:
Byee:*
                  
STARBUCKS! Latte<3 namm :3
One of My Bestie!
Naddee<3
Chillar på stranden med Nadde! 
På Sommarjobbet!
Just me;3

 ~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar