Header ♡

Header ♡

torsdag 13 juni 2013

Sometimes is hard to say goodbye(:

Hellooouu!
Idag var jag igen i hesa på turnering. Det gick ganska bra.. vi vann två första och förlorade den sista.. Men vårt lag spelade skitbra och hade jätte bra sammarbete och snabba passningar! Jag är nog själv helt nöjd över hur det gick. Och även fast jag var sjuk, så försökte jag så gott jag kunde och fick komma in på byte då det behövdes(; Men sedan fortsattte min kväll med båt åkning och senare var jag och simma med en av mina bästa vänner Nadira!<3 Tills jag kom hem och nu sitter jag och ser på film och chattar med några nära vänner(; ni får försöka ha en bra kväll och en bra fortsättning på sommarlovet i väntan på nästa inlägg. Byee(;

                      

~Kraminkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar