Header ♡

Header ♡

torsdag 27 juni 2013

My Life as a girl in a girls world..

Heeyy!
Hur är ert sommarlov? Mitt har kommit igång och dagarna rinner snabbt förbi..
Jag jobbar ju som bäst på mitt sommarjobb, och det går bra, fick för några dagar sedan pengar och är väldigt nöjd med hur det har gått både på arbetet och annars också hur jag har fått allt att gå ihop och hur jag har hunnit med vänner och vila lite endå (det som jag var rädd föratt jag inte riktigt skulle få så mycket tid av..) 
Men i förrgår var Naddu här övernatten, vi såg på film, var och simmade, hade sanning eller konka (som jag faktist har video på :') Tänkte jag skulle lägga ut den här på bloggen så ni får nåt roligt att se på, kanske! ). O vi hade jätte roligt(: 
Sedan igår åkte jag med buss till Lovisa och träffa Cappe & Benne ! (: 
Såg först en stund på när dom städade på Bennes pappas jobb, sedan skulle dom äta så vi gick till Hesburger där dom åt nåt. Jag var inte hungrig så jag åt inget.. (: 
Sedan gick vi till Salttis diit Tiia sedan kom ut med oss.. Och sedan blev jag i skuffad med kläderna på i vattnet från bryggan av Cappe & Tiia -,- SÅ jag var hade våta kläder en tid föräns vi gick hem till Tiia och jag fick byta kläder där :D
Nåju, det är de som jag har gjort på sistone.. Åkt båt har jag ju också ganska mycket, men det är inget speciellt att berätta om tycker jag.. (:

Dessutom! Shit det är varmt ute!! De semnaste dagarna har det varit +30 varje dag! Svettas ihjäl mei ! Men ja, kanske man inte borde klaga.. För några inlägg sedan klagade jag ju föratt det var för svalt.. :') Men imorgon ska ja på fotbolls turnering till Tessjö ! Så jag ska börja göra mei klar föratt gå och sova nu.. Vi syns i nästa inlägg!
Byee!


~KramInkkuh~


1 kommentar:

  1. Kröhöm kröhöm ja va hos dig övernatten! Och ni är jätte sööta! awws:)) ;))

    SvaraRadera