Header ♡

Header ♡

tisdag 2 juli 2013

SummerParadise:3

Heeyy!
Förlåt att det blir lite dagar här mellan inläggen, men jag hinner seriöst inte skriva varje dag. Hade tänkt skriva imorgon/övermorgon. Tills att jag uppfatta att det inte kommer att lyckas.. Eftersom att jag snart (11.00) Skall ti borgå och där skall jag träffa Cappe några timmar, och sedan skall jag åka 5-10 minuter buss till min Mofa där jag och min bror kommer att vara övernatten i 2/3 dagar? :S
Så därför kommer jag inte kunna skriva.. (:

Men ni får hålla ut! (;

WOPWOOP! Vi har snaart 2000 Sidvisningar!!!(; Lixom dagliga!? :o
100 Till!! Så sjuukt glaad! :3 TACK SÖTNOSAR!

Ni gör seriöst min dag:3 Och alla fina saker ni skickar till min kik och på facebook!? 
(några har skickat och skrivit lite till mei på facebook/kik)
och jag blir seriöst jätte glad(: Taack :*
Om ni vill skriva till mei så kan ni skicka på kik: inkkuuh. 
eller på facebook: Ingrid Henriksson.
Yeaaah.. Men det är alltså inget som är nödvändigt.. (:
JUSTDET! Jag har också snart 300 followers på Instagraam! Jag har vel typ 295 nu? :')

Så ni får gärna följa mei där också ! :3 Min instagram: inkkuuaww  .
Ja men det var allt jag hade att säga nu.. Inget extra egentligen.. Men endå :)
Ni får ha det så bra, puss!
Byee!





~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar