Header ♡

Header ♡

onsdag 24 juli 2013

Keep on smiling (:

Heey!
Det var några dagar sedan jag skrev senast.. Jag var i Kokkola på fotbolls turnering i 4 dagar, for på tisdag till Tiia övernatten och sedan på onsdag åkte vi med bil 7 timmar till Tuuri och shoppade lite.. Tänkte kanske göra en haul.. (: ? Sedan åkte vi då vidare till stugan vi skulle sova på, och så gick dagarn åt till fotboll (: Så därför har jag inte riktigt haft chansen att skriva.. Men nu så kan jag skriva igen(: Idag tänkte jag nog bara träna, chilla och sedan träffa lite kompisar.. (: På fredag kommer jag dessutom säkert fara övernatten till Jessika ! Det ska bli roligt (: ( Jessika min bästa vän ) ! Men nuuu, lite bilder?
Ha de så bra! Byee! :*


Smile Beacuse You Can !


Going to fly up to the sky (.

Älskar dem.. :3

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar