Header ♡

Header ♡

onsdag 31 juli 2013

It's my life, and it's now or never. We won't be young forever, so i'm gonna live it rigth now!

Tjena!
haha, nu får jag ta och be om förlåtelse igen.. Eftersom att jag inte skrivit något på bloggen nu på en tid.. Men de e sjukt hur många som besökt men blogg och läst den endå ! :o
Jag har inte skrivit på sekert.. en vecka?!
Och endå ser jag bara hur siffrorna stiger, det är värkligen jätte roligt! Jag känner värkligen föratt skriva nu! Stort tack till er !
Denna veckan har jag inte gjort så mycket.. Träna, var igår övernatten hos kusinen, chillat och idag skall jag väl med några vänner till Borgå och träffa lite människor där (;
Men vet inte ennu om det blir så :).. 

Vädret har varit lite dåligt på sistone.. :S (igår och idag). Mulet och blåsigt, inte regnat.. 
Men endå lite tråkigt väder ;S
Men lite bilder ska ni få iallafall ! (:

hihii^^

~egopics~
puss:*

Fotade lite blommor :3

Kasäs in my heart! <3

Bror !
Just chilling and fishing ! ;)

~KramInkkuh~

2 kommentarer: