Header ♡

Header ♡

onsdag 24 juli 2013

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

Heissan!
Idag skriver jag ett sent inlägg beacuse jag har varit med Linus nästan hela dagen idag, först från 12:30 till 15:00 typ? Då vi pratade, satt framför datorn, chillade, såg en stund på Kauna2 och sedan åt vi mat, och så cyklade jag hem eftersom att det var meningen att han senare skulle ut och åka båt med sin familj och sova på båten. Men planena ändrades så han ringde till mig cirka 17:30 och frågade om jag kunde komma över eftersom att han inte for med och åka båt.
Så jag for dit, och så kollade vi på en skit rolig komedi film :') Den var seriöst helt jätte bra ! :D Den galna professorn eller nåt i den stilen. Såndäran cp-humor som bara jag och linus har :'D.

Men iallafall typ 21.00 for jag hem efter att har haft jätteroligt och bara chillaat ! ;)

LÄS! 
Imorgon kommer det en överraskning..
Berättar inte vad det är eller ger några tips, men kom ihåg att kolla in här imorgon så får ni veta vad det är! ;)
Det är inte något super stort.. Men endå ett steg framåt för mig ! (:

Så glöm inte att titta in här imorgon(;
Byee! :*


Once somone said
- The best makeup a gilr can wear is a smile on her face.
So I tried, and i think a smile is better than makeup.
On the inside and the outside ! (:


~Love~

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar