Header ♡

Header ♡

söndag 7 juli 2013

Sommar och sol !

Tjena!
Nu skulle jag ha lite att berätta.. På veckan fick jag ett plötsligt besked att vi på fredagen skulle åka upp med bil till Ekenäs och där sova på en båt, och sedan fortsätta att åka båt resten av veckan!? Så just nu sitter jag och chillar på en båt, har just kollat in gästhamner på datorn och dess beskrivning. Idag sover vi på en holme som heter Kaxskäla som hör till Kimito, och imorgon fortsätter vi mot åbo hållet. Tyvärr kommer jag inte ha möjlighet att skriva fler inlägg denna vecka, eller såhär långa. Eftersom att jag inte har något nätverk här, och just nu ger jag netti från min mobil.. Och det går åt så mycket så det är bara till akut nu.. :D Men jag kan lägga ut några korta bild inlägg via min mobil som jag har tagit med min mobil kamera så att jag hålls lite aktiv här på bloggen!(:
Men det var allt jag hade att berätta nuu, och så kommer jag försöka göra korta bildinlägg med mobilen då&då (;
Älskar er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar