Header ♡

Header ♡

tisdag 9 juli 2013

SUMMERTIME!

Heissan!
Kasnäs var en jätte fin plats med fina vyer och trevliga människor!
Träffade nya människor, som jag nog kommer att komma ihåg länge, och minnen skapades också där(: Lärde känna fyra stycken pojkar som började helt random prata med mei :D Och två flickor som var jätte roliga, så första kvällen satt vi alla tillsammans ute på ett berg och grillade och hade jätte roligt till efter 12 på natten! Nästa dag var jag igen med dom ända tills att vi fortsatte till Nagu, där var också jätte fint och roligt. Dok så idag när jag, Jögi och min syster skulle ut och rullskida, så föll jag då jag första gången prövade skida klassiskt med ett par rullskidor.. Så nu är mitt knä uppskuret och ganska sjukt, armbågarna fick sig en smäll och nere vid foten också.. :S
Vi får bara hoppas att det blir bra till nästa vecka så jag slipper med till kokkola och spela fotboll med mitt lag ! Men nu sitter jag i båten på väg till Hotskär där vi skall sova inatt.
Justde. Dedär med korta telefon inlägg blir nog inte till nåt.. Eftersom att min mobil har typ gått sönder .. :S Men vi hörs!
Byee!





~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar