Header ♡

Header ♡

torsdag 11 juli 2013

You only need to try.. (:

Tjenis!
Igår kom vi fram till Lappo där vi först åt på resteurang  och efter det typ inget.. Det var seriöst så tråkigt där :D.. Men sedan såg jag två pojkar som gick förbi mei, och då jag inte hade nåt att göra gick jag fram till dem och började prata och fråga vad det finns att göra på ön och så.. Så kollade han på mei och sa - Du spelar fotboll? VI har en fotbolls plan inte als långt härifrån. Och ja bara - okejj?:o Och sedan beskrev han vägen och just då dom skulle gå frågade jag om dom skulle komma med och spela lite, eftersom att jag helst inte spelar själv!(: Så dom samlade ihop ett litet shack o så gick vi fem till plan. Två av dem var 10, snart 11(Alexander & Nico) en 9, snart 10 (Melker) och en annan lika gammal som jag (Otto). Senare mådest typ alla fara hem men jag, Otto & Nico blev ute och gick upp till ett berg på Lappo som man så jätte mycket från.. Det var verkligen enormt fint där :3. Cirka 12.00 mådest dom fara hem så jag bestämde en tid att träffas imorgon med Otto, och sedan gick jag ner till båten. 
Typ halv 10 på morgonen hade Otto redan suttit och väntat i cirka 15 min på mei utanför vår båt, och sedan gick vi upp till samma berg igen och bara prata typ :).
Men det var allt som hänt igår.. Justde, cirka 2.30 på natten for vi ännu och grilla :P Men det var inget intressant med det.. :D
Idag åkte vi till Merimasku och sökte upp pappa, och nu fortsätter vi till Nådendal !! Skriver mer när jag hinner ! Här är dessutom jätte fint väder och fina nya vyer att titta på (: 
Byee! :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar