Header ♡

Header ♡

torsdag 4 april 2013

Fake a smile and move on!?


Hey!
Denna vecka har varit tung och o-motiverad.. 
I skolan har vi haft mycket läxor, dessutom har vi prov i finska imorgon som jag nu håller på att öva på för fullt! Träningarna har också tagit min tid under veckan.. Tidigare på dan skrev jag en novell på datorn, eftersom att vår skola är med i någon tävling.. Och jaa.. 
I skolan har det gått bra på lektionerna och så.. Jag känner att jag är aktiv, men genast när jag kommer hem är jag typ bara trött, orkar inte med läxor, orkar/har inte lust med något.. 
Men ja, ibland är det så, vad kan man göra åt saken? 
Fake a smile and move on!?
Imorgon skall jag då efter skolan till stan med Xuxha, och träffa några kompisar I think.. 
Eller så blir det bara chilling!(:? Det är ju fredag imorgon så ser fram emot att ha en bra dag och att det kommer gå bra på provet i skolan, och att jag och Xuxha kommer att ha kul efter skolan också ( Som vi nog alltid har ) men ja.. :):)
Sedan hoppas jag att jag får en bra sömn på fredag eftersom att på lördag far vi ju med Tiia till Borgå, där vi kommer att shoppa och chilla, och sedan kommer hon till oss övernatten! Det kommer bli så Bäst! Har saknat henne så när jag var borta under påsklovet, och lite till :( Jag såg henne på onsdag på träningarna, men då det är träningar, så tränar man ju! Så jaa.. Vi ska ha det riktigt roligt, och hoppas att vi hittar något vi behöver!(: 

Nu skall jag ta och städa i mitt rum så det är städat när Tiia kommer!(;



~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar